З ТУРБОТОЮ ПРО КУЛЬТУРНУ СПАДЩИНУ

У процесі реалізації  ґрантового проекту «Перлини минулого – намисто майбутнього» в рамках програми «CHOICE – Культурна спадщина: можливості підвищення громадської активності» від Асоціації агентств місцевої демократії (АЛДА) громадською організацією  «Кременецька екологічна ліга»  було проведено конкурс на кращу соціальну рекламу під загально темою «Відродження історії та культури мого міста». Він організований з метою:акцентування уваги громадськості, держави та підприємницьких структур до проблеми збереження та відновлення пам’яток історико-культурної  та природної спадщини міста Кременецця та відбору кращих робіт для їх використання при проведенні інформаційно-просвітницьких кампаній естетичного виховання природоохоронного спрямування. Конкурс проводився у номінаціях «Соціальна зовнішня реклама» та «Соціальна відеореклама».


Протягом  трьох місяців  (серпень − жовтень)  учасники надсилали свої роботи. Дуже приємно, що за результатами  конкурсу, в якому змагалися 14 авторів, роботи представників нашої академії Олени Тригуби та Сергія Колісецького посіли ІІІ місце у номінації «Соціальна відеореклама».

У приміщенні Кременецької центральної бібліотеки ім. Юліуша Словацького було проведено виставку конкурсних робіт та відзначено переможців. Всі конкурсанти нагороджені  Грамотами за участь у конкурсі, автори  найкращих робіт отримали грошові  винагороди. Їх роботи будуть використані при розробці соціальної  реклами та виготовленні продукції соціального спрямування.


Проведення  конкурсів такого формату сприятиме розвитку сфери соціальної творчості, морального і громадянського виховання та популяризації інноваційної моделі поведінки екологічно дружнього споживання, а також допоможе  привернути  увагу  громадськості до проблеми збереження й відновлення пам’яток історико-культурної  та природної спадщини.

 
Галерея
galery 29
galery 29galery 29
На даний момент 257 гостей на сайті