ВЧИТЕЛІ ВЧАТЬСЯ ВЧИТИ

«Вчитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитися, в ньому вмирає вчитель». Ці золоті слова належать К. Д. Ушинському, творча спадщина якого цінна не тільки для вітчизняної, а й для світової педагогічної думки. В своєму розвитку, професійному зростанні вчителю ніколи не можна було зупинятися, а сьогодні прагнення педагога до досконалості – неодмінна умова його успіху й авторитету серед усіх учасників навчально-виховного процесу. Без педагогічної майстерності можна передати дітям знання, але чи стануть вони вагомим чинником формування особистості – позитивно спрямованої, творчої, високоморальної? З цих та інших вагомих причин викладачі кафедри педагогіки та психології нашої академії перебувають у постійному пошуку ефективних методів, засобів та можливостей, спрямованих на розвиток власних педагогічних здібностей, зміцнення професійної компетентності та реалізацію творчого потенціалу. Високу результативність тут забезпечують організація та проведення навчально-методичних семінарів, участь у відповідних заходах на базі загальноосвітніх шкіл, училищ м. Кременець і району. Водночас, окреслена діяльність містить елементи профорієнтаційної роботи і позитивно позначається на іміджі ВНЗ.

Отож, 9 лютого відбувся черговий захід з низки запланованих за участі викладачів кафедри педагогіки та психології і педагогічного колективу Кушлинської ЗОШ І-ІІ ст., який виступив ініціатором та організатором навчально-методичного семінару. Проблема, яка зібрала за круглим столом науково-педагогічних і педагогічних працівників – педагогічна майстерність сучасного вчителя. Традиційно, зі вступним словом і обґрунтуванням проблеми виступила завідувач кафедри педагогіки та психології КОГПА ім. Тараса Шевченка Любов Кравець. Доцент, використовуючи мультимедійну презентацію, у своїй доповіді висвітлила результати ретроспективного аналізу проблеми та погляд на її розв’язання в країнах близького зарубіжжя. Старший викладач Наталія Бодруг розкрила важливі аспекти проблеми педагогічної майстерності, опираючись на дані власного, успішно захищеного дисертаційного дослідження. Продовжила висвітлення проблеми в теоретичному ракурсі асистент Алла Прус, яка сфокусувала увагу на професійній підготовці майбутніх учителів та їх психологічній готовності до самореалізації у діяльності за фахом.

Проведення практичного блоку взяли на себе асистент кафедри Наталія Бабій і викладач коледжу Юлія Мельник. Після актуалізації теоретичних знань доречними й результативними виявились інтерактивні вправи, що невимушено перейшли в дискусію, згуртували педагогів обох закладів над розв’язанням спільних завдань. Логічним завершенням заходу була вправа на релаксацію, підтекст якої говорив сам за себе: вчитель повинен уміти якісно працювати, але не забувати про відпочинок, адже за його відсутності зростає ризик професійного вигоряння.

 
Галерея
foto
fotofoto
На даний момент 322 гостей на сайті