ВЧИТЕЛІ ВЧАТЬСЯ ВЧИТИ

«Вчитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитися, в ньому вмирає вчитель». Ці золоті слова належать К. Д. Ушинському, творча спадщина якого цінна не тільки для вітчизняної, а й для світової педагогічної думки. В своєму розвитку, професійному зростанні вчителю ніколи не можна було зупинятися, а сьогодні прагнення педагога до досконалості – неодмінна умова його успіху й авторитету серед усіх учасників навчально-виховного процесу. Без педагогічної майстерності можна передати дітям знання, але чи стануть вони вагомим чинником формування особистості – позитивно спрямованої, творчої, високоморальної? З цих та інших вагомих причин викладачі кафедри педагогіки та психології нашої академії перебувають у постійному пошуку ефективних методів, засобів та можливостей, спрямованих на розвиток власних педагогічних здібностей, зміцнення професійної компетентності та реалізацію творчого потенціалу. Високу результативність тут забезпечують організація та проведення навчально-методичних семінарів, участь у відповідних заходах на базі загальноосвітніх шкіл, училищ м. Кременець і району. Водночас, окреслена діяльність містить елементи профорієнтаційної роботи і позитивно позначається на іміджі ВНЗ.

Отож, 9 лютого відбувся черговий захід з низки запланованих за участі викладачів кафедри педагогіки та психології і педагогічного колективу Кушлинської ЗОШ І-ІІ ст., який виступив ініціатором та організатором навчально-методичного семінару. Проблема, яка зібрала за круглим столом науково-педагогічних і педагогічних працівників – педагогічна майстерність сучасного вчителя. Традиційно, зі вступним словом і обґрунтуванням проблеми виступила завідувач кафедри педагогіки та психології КОГПА ім. Тараса Шевченка Любов Кравець. Доцент, використовуючи мультимедійну презентацію, у своїй доповіді висвітлила результати ретроспективного аналізу проблеми та погляд на її розв’язання в країнах близького зарубіжжя. Старший викладач Наталія Бодруг розкрила важливі аспекти проблеми педагогічної майстерності, опираючись на дані власного, успішно захищеного дисертаційного дослідження. Продовжила висвітлення проблеми в теоретичному ракурсі асистент Алла Прус, яка сфокусувала увагу на професійній підготовці майбутніх учителів та їх психологічній готовності до самореалізації у діяльності за фахом.

Проведення практичного блоку взяли на себе асистент кафедри Наталія Бабій і викладач коледжу Юлія Мельник. Після актуалізації теоретичних знань доречними й результативними виявились інтерактивні вправи, що невимушено перейшли в дискусію, згуртували педагогів обох закладів над розв’язанням спільних завдань. Логічним завершенням заходу була вправа на релаксацію, підтекст якої говорив сам за себе: вчитель повинен уміти якісно працювати, але не забувати про відпочинок, адже за його відсутності зростає ризик професійного вигоряння.

 
Анонси
Галерея
galery 24
galery 24galery 24
На даний момент 484 гостей на сайті