Головне меню

Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти

АНАТОМІЯ, ВІКОВА ФІЗІОЛОГІЯ ТА ГІГІЄНА

АРХЕОЛОГІЯ

АРХЕОЛОГІЧНА ПРАКТИКА

ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ

ЕТИКА ТА ЕСТЕТИКА

ЕТНОЛОГІЯ УКРАЇНИ

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЗАСОБИ НАВЧАННЯ

ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО

ІСТОРІЯ ОСВІТИ НА ВОЛИНІ

ІСТОРІЯ РЕЛІГІЇ

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (нова та новітня кін. XVIII-ХХІ ст.)

ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОСОПОГРАФІЯ ВОЛИНІ

ІСТОРІЯ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ

ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

ІСТОРІЯ ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ УКРАЇНИ

ЛОГІКА

МІФОЛОГІЯ

ПОЛІТОЛОГІЯ

ПРАВОВІ ОСНОВИ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ПРАВОЗНАВСТВО

практикум із сучасної української літературної мови

РЕЛІГІЄЗНАВСТВО

СОЦІОЛОГІЯ

СПЕЦІАЛЬНІ ІСТОРИЧНІ ДИСЦИПЛІНИ

УКРАЇНСЬКА ОНОМАСТИКА

ФІЛОСОФІЯ

ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ

ШКІЛЬНІ КУРСИ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ


Другий (магістерський) рівень вищої освіти

БІОГРАФІСТИКА

ВСТУП ДО ЄВРОПЕЇСТИКИ

ЕКОНОМІЧНА ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

КОМП'ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ ТА НАУЦІ

ІНОЗЕМНА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ (АНГЛІЙСЬКА)

ІСТОРІЯ РАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

ІСТОРІЯ РЕЛІГІЇ В УКРАЇНІ

ОСНОВИ АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМА

ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ

ФІЛОСОФІЯ НАУКИ


ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

 

ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА

 

ПРОСОПОГРАФІЯ ВОЛИНІ

 

ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА

 

ПРОСОПОГРАФІЯ ВОЛИНІ

 

 
Галерея
foto 26
foto 26foto 26
На даний момент 293 гостей на сайті