ДОПОМОГТИ ЗНАЙТИ СЕБЕ

Здобуття вищої освіти в умовах інформаційного суспільства – вимога життя. Для зрілої особистості це – аксіома. У молодого покоління – особливі пріоритети та підходи. Реформи, що відбуваються в освітній сфері викликають тривожні настрої в учнівському середовищі, спричинюють переживання за спроможність сім’ї оплатити витрати майбутнього студента та інші турботи. Як наслідок, багато старшокласників планують по завершенні навчання у школі одразу приступати до трудової діяльності, бажано за рубежем. Ця проблема турбує широку громадськість, особливо педагогічну. Одним із шляхів її розв’язання є просвітницькі бесіди та профорієнтаційні контакти зі школярами, що допоможуть їм подивитись на своє майбутнє під іншим кутом зору, оцінити ситуацію всесторонньо, з більшим ступенем об’єктивності.

З огляду на це кафедра педагогіки та психології нашої академії організувала профорієнтаційну зустріч з учнями старших класів загальноосвітніх шкіл м. Кременця. Захід був ініційований практичними психологами ЗОШ №3 і №4 Галиною Кравчук і Наталією Герасимович.

Старшокласники зі своїми наставниками завітали до нашого ВНЗ. З вітальним словом перед гостями виступили завідувач кафедри педагогіки та психології, доцент Любов Кравець і декан педагогічного факультету, доцент Людмила Врочинська. Вони розкрили учням важливість здобуття вищої освіти, проінформували про спеціальності, з яких академія здійснює підготовку фахівців, і запросили юнаків та дівчат на навчання.

Багатогранність студентського життя потенційним абітурієнтам висвітлили наші нинішні студенти, майбутні соціальні педагоги Анжеліка Бойчук і Тетяна Тимець і завтрашній вчитель музики Софія Горобець. Дівчата підготували змістовні мультимедійні презентації, відеоролики, в яких охопили аспекти навчання, теоретичної і практичної підготовки, змістовного молодіжного дозвілля. Різні форми занять і практики, розмаїття конкурсів, вистав та інших культурно-розважальних заходів знайшли позитивний відгук у присутніх.

Зустріч продовжилася в Музеї історії навчального закладу. Завідувач Музею Валентина Шпак, враховуючи вікові особливості відвідувачів, підготувала цікавий екскурс в історичне минуле нашого ВНЗ. Здивовані, а подекуди – вражені фактами про становлення й розвиток академії, школярі не оминули увагою сучасний дизайн і багатство експонатів Музею. Десятки запитань старшокласників і ґрунтовні відповіді Валентини Шпак затягнули візит довше очікуваного: захід, запланований на одну годину, у підсумку вийшов за межі цілих двох годин.

З головного корпусу школярі попрямували до Виставкової зали бібліотеки, де старший викладач кафедри теорії і методики трудового навчання і технологій Олександр Ємець ознайомив їх із кращими роботами студентів спеціальності «Технологічна освіта». Висока якість та оригінальність виробів неабияк вразили учнів, а огляд книжкових фондів бібліотеки доповнив уявлення про широкі можливості і перспективи закладу, повз який, як зізнались школярі пізніше, проходили не раз, не здогадуючись про його потужність.


На цьому екскурсія не завершилась – гості пройшли старовинними коридорами історичного архітектурного комплексу XVIII ст., відвідали Зал ім.Гуго Коллонтая, Фотогалерею довоєнної фотографії. Це доповнило враження учнів, які задоволені і максимально завантажені змістовністю заходу, поцікавились чи можна буде завітати та оглянути майстерні, де навчають виготовляти вироби – справжні шедеври, такі, від яких у Виставковій залі важко було відвести погляд.

Невимушене спілкування, спільні світлини і обмін контактами вселяють надію, що ці учні, а скоро – випускники ЗОШ, повернуться до нашої академії не на чергову екскурсію, а за знаннями, професійною підготовкою до педагогічної діяльності.

В загальному, такі зустрічі – не просто елемент профорієнтаційної роботи, а форма співпраці науковців академії з педагогами загальноосвітніх шкіл з метою допомогти шкільній молоді визначитися у виборі життєвого шляху, “знайти себе” у фаховій діяльності, в громадсько-політичному житті.

 
Галерея
Педагогічна практика в літніх оздоровчих таборах
Педагогічна практика в літніх оздоровчих таборахПедагогічна практика в літніх оздоровчих таборах
На даний момент 169 гостей на сайті