Пошук
Головне меню

СТУДЕНТСЬКИЙ ДИСКУРС ПРО СЬОГОДЕННЯ І МАЙБУТНЄ

Підсумки своїх дослідницьких зусиль студенти-науковці підводять навесні, цьогоріч – у травні, коли природа закладає основи майбутнього врожаю, плекає паростки нового життя. Так і нинішні студенти і магістранти, а завтрашні видатні авторитети в царині соціально-гуманітарних і природничо-технологічних наук розпочинають свій шлях зі студентської науки. І на дванадцяти попередніх, і на цьогорічній студентській науково-практичній конференції ”Актуальні проблеми сьогодення очима молоді“ результати своїх перших наукових досліджень озвучили ті, про кого через певний час говоритиме наукова спільнота і чиїми іменами ми будемо пишатися.

Відкрився студентський науковий форум вітальним словом доктора педагогічних наук, проректора з наукової роботи, професора Валентини Бенери. До його учасників звернулися голова Ради молодих науковців академії, кандидат філологічних наук Роман Дубровський і голова Студентського наукового товариства Надія Судомир. Програма конференції включала 152 доповіді, 5 з яких були виголошені на пленарному засідання, а 147 – у роботі 13 студій.

Учасники пленарної частини форуму дискутували в тематичних напрямах, запропонованих Іриною Байдою (”Лексика поезії Павла Тичини: елементи транссенсорики“; науковий керівник – кандидат філологічних наук Р.О.Дубровський), Олесею Шматюк (”Соціальна робота з дітьми, які потрапили у складні життєві обставини“; науковий керівник – доцент Л.М.Кравець), Мар’яною Ковальчук (”Фізична реабілітація дітей 1 – 4 класів з плоскостопістю“; науковий керівник – професор О.М.Довгань), Ілоною Бендасюк (”Психолого-педагогічні основи формування музичного інтересу учнів-підлітків“; науковий керівник – доцент А.І.Шинкаренко) та Мариною Крупенко (”Колекційний склад кормових культур родини бобових Кременецького ботанічного саду“; науковий керівник – кандидат сільськогосподарських наук О.В.Тригуба).

Перша студія, в якій функції модераторів виконували студентки Віоріка Мажар і Тетяна Леник при керівній участі доктора історичних наук Ірини Скакальської, аналізувала ”Суспільно-історичні вектори компетенції майбутнього фахівця“.

У другій студії (модератори Марія Мокоїда і Софія Горобець) обговорювали ”Педагогічні проблеми розвитку освіти“.

Учасників третьої студії зацікавили ”Психологічні чинники особистісного зростання в сучасному соціумі“. Інтерес диспутантів спрямовували Наталоія Прозапас і Вікторія Найдюк.

”Психолого-педагогічні аспекти дошкільної освіти“ стали предметом розмови у четвертій студії, якою керували Ольга Кардаш і Катерина Кожарко.

Студенти старших курсів, які вивчали ”Теоретико-методичні аспекти формування професійної компетентності вчителя початкової школи“, увійшли до п’ятої студії, де модераторами виступили Інна Ісаєко та Юлія Чумакевич.

Зміст дискусії серед учасників шостої студії склали ”Основні аспекти професійної підготовки фахівців“ (модератори Катерина Годун і Микола Слив’юк).

У сьомій студії тематично домінували ”Літературознавчі проблеми в контексті культури та глобалізації“. Дискусією колег керували Софія Янковчук і Максим Стрелецький.

”Сучасна українська лінгвістика: стан і проблеми“ привернула увагу майбутніх учителів української та зарубіжної філології, окремих представників інших спеціальностей. Їх дискусійний полілог на полі восьмої студії координували Юлія Борщик і Вікторія Гранкіна.

У дев’ятій студії над темою ”Сучасні тенденції у дослідженні іншомовного дискурсу та лінгводидактики“ працювали студенти спеціальності ”Іноземна філологія“, а роль модераторів вони доручили Ірині Гранкіній та Зоряні Руднік.

Десята студія виявилася природничою і за тематикою (”Актуальні проблеми біології, охорони навколишнього середовища та екологічного виховання“), і за складом диспутантів (студенти і магістри спеціальності ”Біологія“). Модератори – Лілія Матисюк і Наталія Бондарчук.

Студенти і магістранти спеціальностей ”Фізичне виховання“ та ”Біологія“ в рамках роботи одинадцятої студії ”студіювали“ ”Медико-біологічні та соціальні проблеми здоров’я“. Модератори – третьокурсники Ольга Головенько й Андрій Романчук.

Майбутні педагоги-музикознавці обрали для обговорення тему ”Професійна компетентність вчителя музичного мистецтва“. Роботою цієї, дванадцятої студії керували Марія Іващук і Лілія Гончарук.

Юні науковці-мистецтвознавці образотворчого профілю об’єдналися в тринадцяту студію, де висвітлювались ”Історія і розвиток образотворчого мистецтва“. Обов’язки модераторів були покладені на третьокурсниць Анастасію Зварунчик та Ірину Бойко.

Матеріали Студентської науково-практичної конференції ”Актуальні проблеми сьогодення очима молоді“ увійдуть до чергового випуску ”Студентського наукового вісника“.

 
Анонси
Галерея
foto 15
foto 15foto 15
На даний момент 484 гостей на сайті