Пошук
Головне меню

ДО ЯКІСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

В Україні функціонують майже 15 тисяч закладів дошкільної освіти, де 138 тисяч педагогів виховують 1 млн. 300 тисяч наймолодших громадян держави. Діти – наше майбутнє, тому ніхто не ставить під сумнів пріоритетність проблем дошкільного виховання в системі національної освіти. Міністерство освіти і науки України при підтримці та у співпраці з відповідними всеукраїнськими та міжнародними інституціями провели низку публічних консультацій із питань забезпечення якості та доступності дошкільної освітньої системи. До такої роботи долучилися члени кафедри теорії і методики дошкільної та початкової освіти (завідувач – доцент Тетяна Фасолько). Вони підготували в нашій академії семінар-конференцію «Управління у системі дошкільної освіти», основним організатором і модератором якого виступила кандидат педагогічних наук, доцент Ірина Онищук. Захід проходив з участю працівників методичного кабінету відділу освіти Кременецької РДА. Значну частину роботи по виконанню програми методичного дійства виконали студенти старших курсів спеціальності «Дошкільна освіта».

Доцент Ірина Онищук розпочала засідання семінару-конференції доповіддю «Сучасні тенденції в управлінні дошкільною освітою». Кандидат педагогічних наук Оксана Доманюк здійснила презентацію матеріалів публічних консультацій «Якісна і доступна дошкільна освіта», проведених МОН України в різних регіонах нашої держави. З інформаційно-методичним повідомленням «Заклад дошкільної освіти – середовище формування особистості» виступила методист з дошкільної освіти районного методкабінету Лідія Лапка. До учасників наукового зібрання звернулася завідувач кафедри педагогіки та психології, доцент Любов Кравець, яка запропонувала для колективного аналізу тему «Забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти».

До обговорення питань тематики методичного форуму долучились і майбутні педагоги закладів дошкільної освіти. Четвертокурсниця факультету соціально-педагогічної освіти та мистецтв Марія Головко говорила про сучасний заклад дошкільної освіти в баченні нового покоління педагогів, а її однокурсниця Лілія Молявчик – про специфіку діяльності директора сучасного ЗДО. Їх колега Софія Баран характеризувала обов’язки, функції і навіть розкривала секрети успіху такого провідного фахівця ЗДО, як методист. І на завершення полілогу про визначальну фігуру закладу дошкільної освіти – вихователя, без якого неможливе становлення, якісне й ефективне функціонування дошкільної установи, – вела розмову Ілона Мишковська.

У рамках семінару-конференції відбувся диспут «Управління сучасним ЗДО: шлях до майстерності й успіху», під час якого наставники та їхні вихованці, теоретики і практики аналізували труднощі в роботі сучасного закладу дошкільної освіти, характеризували шляхи налагодження співпраці з батьками, висвітлювали форми організації інклюзії з дітьми дошкільного віку, а також працювала майстерня по виготовленню новорічних прикрас.


 
Анонси
Галерея
foto
fotofoto
На даний момент 491 гостей на сайті