Методична робота
Методична робота є важливим компонентом освітнього процесу й спрямована на вирішення завдань з підвищення якості підготовки фахівців на основі компетентнісного підходу до вдосконалення змісту, організації й методів надання освітніх послуг.
Основними напрямками методичної роботи є:
- перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;
- створення навчально-методичних комплексів з навчальних дисциплін у відповідності із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;
- вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість студента;
- організація виставок педагогічних досягнень викладачів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури;
- сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення освітнього процесу.
З метою підвищення фахової майстерності викладачів використовуються різноманітні форми методичної роботи:
- навчально-методичні конференції, семінари, збори, засідання кафедри;
- семінари, конференції, педагогічні читання з актуальних питань виховання і навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку;
- відкриті заняття; майстер-класи;
- контрольні та взаємні відвідування навчальних занять;
- аналітичні дослідження з питань методики навчання студентської молоді;
- методичні консультації;
- індивідуальна самоосвітня робота викладачів кафедри.