Пошук

ДОБРОЧЕСНІСТЬ - КАТЕГОРІЯ АКАДЕМІЧНА

Дистанційне навчання для забезпечення його належної ефективності  та здорового психологічного сприйняття вимагає відповідної навчально-методичної інфраструктури  та естетичного онлайн-дизайну у живому виконанні. Простіше кажучи, форма дистанційного навчання потребує змістово-розвантажувального дооформлення. Тож ми вирішили «розбавити» її актуальною інновацією. І зробили це зусиллями студентського історичного клубу академії «Десятий легіон»: підготували і провели вебінар із проблем академічної доброчесності. У здійсненні такого неординарного заходу нам допомогли науково-педагогічні працівники кафедри  історії та методики її навчання – доктор історичних наук Ірина Скакальська, кандидати історичних наук Галина Сеньківська і Віталій Галішевський. Саме завдяки їх участі у підготовці вебінару та його проведенні нам вдалося знайти і довести до відома наших колег-студентів як учасників цього заходу багато новогого, цікавого та корисного саме за тематикою академічної доброчесності у контексті її стосунку до навчальної роботи здобувача вищої освіти. Саме тому тема вебінару «Академічна доброчесність у наукових дослідженнях» була спроектована на діяльність студента в його навчально-пізнавальних пошуках.

Цікавими думками зі своїми юними колегами поділилася доктор історичних наук Ірина Скакальська, яка висловила задоволення з приводу того, що студенти, за її образним висловом, «шалену турбулентність подій поставили на паузу» і віддали перевагу дискусії про академічну доброчесність, обміну корисною інформацією та осмисленню пізнавально-повчальних історій. Науковець розповіла своїм студентам про те, як ведуть боротьбу із студентським плагіатом у європейських країнах, зокрема, у сусідній Республіці Польща, зі студентською та учнівською молоддю якої ми маємо стабільні творчі академічні контакти. Було запропоновано студентам старших курсів написати електронні листи своїм молодшим колегам із першого-другого курсу, де роз’яснити поняття та принципи академічної доброчесності, викласти своє бачення такої важливої науково-етичної проблематики для царини освіти і науки, для навчального процесу, для дослідницької та науково-аналітичної роботи.

Ініціатори й організатори вебінару виходили з того, що кожен студент при підготовці до чергового семінару, виконуючи реферат, курсову чи бакалаврську роботу безумовно використовує необхідні літературні джерела, наукові публікації чи інтернет ресурси. Було наголошено: студентський історичний клуб присвятив дистанційний вебінар проблемі академічної доброчесності, саме тому, що для будь-якого здобувача вищої освіти чи науковця, чи не найнеобхіднішою  не найголовнішою ланкою у його роботі та науковому становленні, якщо ще не виступає, то повинна виступати академічна доброчесність, яку, з чим погодилися практично всі учасники вебінару, необхідно виховувати з часів перебування за учнівською партою чи на студентській лаві.

Учасники вебінару висловилися з приводу необхідності, проблем та особливостей забезпечення академічної доброчесності в навчальному середовищі.

 
Анонси
Галерея
5
55
На даний момент 450 гостей на сайті