ПЕРСОНІФІКАЦІЯ НАВЧАННЯ – ТЕХНОЛОГІЯ СУЧАСНА

„Персоніфікація навчання студентів філологічних спеціальностей у комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі” – дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук саме такої тематики успішно захистив Микола Сиротюк на засіданні спеціалізованої вченої ради в Національному університеті біоресурсів і природокористування України. Науковий керівник дослідження – доктор педагогічних наук, завідувач кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій в освіті, професор згаданого університету Н. Т. Тверезовська; опонентами виступали доктор педагогічних наук, декан технологічного факультету Чернігівського НПУ ім. Т. Г. Шевченка, професор О. М. Торубара та кандидат педагогічних наук, доцент НУ фізичного виховання і спорту України Л. В. Денисова. Наш науковець виходив з того, що становлення і розвиток інформаційного суспільства неможливі без активного використання інноваційних технологій на всіх рівнях освітньої системи, в чому, серед інших факторів, важливу роль відіграє персоніфікація професійно-особистісного розвитку студентів, яка має особливості у контексті вищої освіти України, що впливає на визначення критеріїв і на показники персоніфікації навчання студентів філологічних спеціальностей.

 
Анонси
Галерея
inst15
inst15inst15
На даний момент 438 гостей на сайті