Пошук
Головне меню

ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРОБЛЕМА

По-перше, проблема науково-методологічна, а по-друге – вона стосується продуктивного мислення учнів початкових класів. Цією проблемою займався обласний семінар методистів рай методкабінетів з початкового навчання Тернопільської області. Тема семінару – ”Розвиток продуктивного мислення в учнів початкових класів“. Семінар відбувся на базі кременецького РМК під патронатом Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за участю педагогів загальноосвітніх шкіл і наших науковців. Теоретична частина семінару складалася з доповіді методиста ТОІППО Я.Ф.Морської (”Формувати у дітей здатність творчо мислити – завдання початкової школи“); методичних порад методиста Кременецького РМК Л.А.Підгурської та заступника та заступника директора Кременецької ЗОШ № 1 В.С.Пивовар ”Програми продуктивного мислення – це інтегрований курс на стику логіки, математики і психології. Перші кроки роботи за програмою нестандартного мислення в початкових класах району“. Учасники семінару прослухали науково-консультативну доповідь ”Особливості продуктивного мислення молодших школярів“, з якою виступила кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології нашого інституту Н.М.Савелюк.

Практична частина семінару включала майстер-клас – спостереження уроків з курсу ”Продуктивне мислення“ з участю вчителів Кременецької ЗОШ № 1 Л.А.Довгенко й І.А. Патрики; презентацію завдань і головоломок  для стимулювання творчої діяльності учнів на уроках, підготовлену вчителями Кременецької ЗОШ-інтернату (І.С.Токар) і Башуківської ЗОШ (В.Ю.Владика).

Завершився семінар ”круглим столом“, де вирішували проблему ”Як ролзвинути в учнів здібності та вміння мислити сміливо, творчо, нестандартно“, прийшовши до одностайного висновку: окрім всього іншого методологічного арсеналу, найважливішим є вміння самого вчителя мислити нестандартно, творчо та сміливо.

 
Анонси
Галерея
38
3838
На даний момент 1337 гостей на сайті