Пошук
Головне меню

ВІДКРИВАЄМО КОРДОНИ РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ

У рамках проєкту «Кордони рівних можливостей, м. Кременець» було розпочато другий модуль курсів підготовки педагогів та спеціалістів для роботи в Реабілітаційному центрі, що зараз будується у нашому місті. Цього разу до отримання знань долучились викладачі кафедри педагогіки та психології Кременецької гуманітарної педагогічної академії ім. Тараса Шевченка КОГПА ім. Тараса Шевченка на чолі з кандидатом психологічних наук, доцентом Марією Боднар. Мультимедійну техніку та допомогу у створенні сприятливих для навчання умов для слухачів надало керівництво міської ради.

Зі вступним словом до присутніх звернувся керівник української робочої групи управління проєктом «Кордони рівних можливостей, м. Кременець» Володимир Василевський. Kamil Kabasiński привернув увагу слухачів до дотримання на практиці Основних положення Конвенцій ООН про права дитини та права осіб із інвалідністю. Maria Król ознайомила присутніх із Абеткою церебрального паралічу та розповіла про методи роботи з дітьми, які мають цю недугу.

Слухачі виявили неабияке зацікавлення даною тематикою та її актуальністю для вирішення складних соціальних завдань, які стоять перед нашим регіоном у сфері догляду за дітьми та молоддю з особливими потребами, тому активно ставили запитання спікерам.


Курси для потенційних працівників центру реабілітації в місті Кременець та працівників кафедри педагогіки та психології Кременецької гуманітарної педагогічної академії ім. Тараса Шевченка розпочалися темою «Основи навчання самостійності для осіб із особливими потребами». Присутні вчилися застосовувати систему керованої підготовки дітей до самостійності й особливостям передачі навичок самообслуговування. Спікери Joanna Cebula, Iwona Duda, Marta Szymanik, Katarzyna Bortacka чітко і зрозуміло розкрили теоретичні та практичні аспекти даної теми. Це – ще один крок реалізації даного проєкту.

У зв'язку епідемситуацією в регіоні навчання в КОГПА було припинено, тому навчальний процес продовжився у приміщенні реабілітаційного центру, де Agnieszka Pilch презентувала способи навчання та комунікацій із дітьми з особливими потребами і розкрила шляхи налагодження спілкування та комунікації із неповносправними дітьми та створення їм умов доступу до освіти.

На завершення другого модулю курсів підготовки педагогів та спеціалістів для роботи в реабілітаційному центрі спікери Agnieszka Pilch та Monika Mróz розповіли, як виробити самостійність у дітей з особливими потребами з допомогою ритмічної стимуляції та спортивних ігор (боччі).


Підсумовуючи навчання, можна твердо сказати, що результатом продуктивної роботи реабілітологів є надбання практичних знань і гарного досвіду взаємодії та комунікації для кожного учасника. Наставники переконані: отримані знання допоможуть спеціалістам спроектувати їх у практичні здобутки, знайти підхід і допомогти кожному підопічному та цим самим вирішити складні соціальні завдання, які стоять перед нами у сфері догляду за дітьми та молоддю з особливими потребами, а педагоги закумулюють ці знання і передадуть кожному, хто вирішить, що надання соціальних послуг потребуючим є основною його життя.

Наші фахівці висловлюють надію, що на перспективу отримані знання будуть передаватись студентам академії та буде формуватися постійний кадровий резерв кваліфікованих кадрів для майбутнього Реабілітаційного центру.

 
Галерея
Педагогічна практика в літніх оздоровчих таборах
Педагогічна практика в літніх оздоровчих таборахПедагогічна практика в літніх оздоровчих таборах
На даний момент 348 гостей на сайті