ДО СЕРЦЯ І РОЗУМУ ДИТИНИ

Кафедрою загальної та соціальної педагогіки (завідувач – кандидат педагогічних наук, доцент С.М.Корнієнко) для викладачів і студентів інституту проведено науково-практичний семінар ”Арт-терапія у соціально-педагогічній роботі“. Організаційну роботу з підготовки та реалізації програми семінару здійснили кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Л.М.Кравець і соціальний педагог, практичний психолог і арт-терапевт Кременецької ЗОШ № 1 Л.Ф.Шевчук.

Теоретичний блок програми цього науково-методичного заходу передбачав доповіді та повідомлення фахівців нашого й інших ВНЗ, а також інформацію про методичні розвідки студентів старших курсів напряму підготовки ”Соціальна педагогіка“. Співорганізатор і модератор семінару Л.М.Кравець розпочала його роботу доповіддю ”Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії у виховній роботі з дітьми“. Доцент кафедри практичної психології Тернопільського НПУ ім.Володимира Гнатюка О.В.Тіунова запропонувала тему ”Використання арт-технологій у роботі з сім’єю“. Доповідь ”Формування професійної компетентності вихователя-гувернера в період підготовки у ВНЗ“ озвучила кандидат педагогічних наук, декан педагогічного факультету Л.І.Врочинська. Специфічні проблеми вирішували кандидати педагогічних наук, доценти кафедри загальної та соціальної педагогіки Р.Я.Яковишин (”Використання арт-терапії у роботі з бездомними“) і Н.В.Приймас (”Ігротерапія у роботі з дітьми молодшого шкільного віку“). Висловили власне бачення суті й особливостей арт-терапії як педагогічної методики і навчально-виховного засобу студенти Аліна Гикава темою ”Вплив арт-терапії на всебічний розвиток особистості дитини“ і Наталія Михалевич у повідомленні ”Специфіка використання домашнім вихователем-гувернером методу арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку“.

Серцевиною практичного блоку семінару став майстер-клас арт-терапевта ЗОШ №1 м.Кременця, випускниці нашого начального закладу Л.Ф.Шевчук ”Арт-терапія у дитячому вихованні“. Методичною особливістю майстер-класу було ефективне і доцільне поєднання трьох компонентів його організаційної структури: теоретико-методологічних  пояснень і рекомендацій ведучої майстер-класу, самостійної практичної роботи учасників семінару за заданою тематикою та спільної аналітичної роботи керівника майстер-класу як досвідченого арт-терапевта з усіма його учасниками як суб’єктами арт-терапевтичного дійства.

Науково-методичний семінар мав не лише практично-професійне значення, а й здійснив значний інформаційно-пропагандистський вплив на його учасників: нинішні та майбутні педагоги переконались у необхідності оволодівати інноваційним технологіями навчання й виховання як одним із найважливіших чинників успіху у сучасній педагогічній роботі.

 
Анонси
Галерея
Етнографічна світлиця
Етнографічна світлицяЕтнографічна світлиця
На даний момент 403 гостей на сайті