Пошук

ЮНІ НАУКОВЦІ ПРО ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ

В альманасі Криворізького національного університету ”Педагогічне Криворіжжя“ опубліковані матеріали навчально-методичного семінару ”Гендерне виховання в сучасній школі“. У розділі ”Гендерне виховання учнівської молоді: здобутий досвід і невирішені проблеми“ поряд із аналітичними дослідженнями науковців ВНЗ, педагогів-практиків ЗОШ вміщено наукові розвідки студентів нашого інституту. Студентка спеціальності ”Соціальна педагогіка“ Тетяна Дідук представила тему ”Гендерний підхід у питанні аутизму“, де робить висновок про актуальність проблеми дослідження раннього дитячого аутизму, її детальнішого вивчення, зокрема етіології аутизму, а також розробки методики роботи з дітьми, хворими на аутизм, бо кожна дитина є індивідуальністю, відтак всякий випадок аутизму є унікальним. Її колега Наталія Михалевич виясняє ”Роль соціального гувернера в гендерному вихованні дітей дошкільного віку сталого розвитку“. Вона наголошує, що гувернерство як педагогічне явище сформувалося з необхідності виховання яскравої неординарної особистості, котра відповідала б потребам суспільства.Розпочинати гендерне виховання необхідно з раннього дитинства, де вирішальна роль належить гувернерам як домашнім вихователям, які під час постійного спілкування з дитиною мають змогу своєчасно і з урахуванням її індивідуальних особливостей здійснювати необхідний виховний вплив гендерного змісту.

Розділ ”Можливості розвитку гендерного орієнтованого навчання та виховання“ містить статтю студента факультету іноземних мов Івана Прокіпчука ”Гендерні особливості дітей-вундеркіндів в аспекті психологічного нонконформізму“. Автор наголошує, що одним зі способів утвердження вундеркінда у соціумі є нонконформізм як неприйняття пануючих традиційних поглядів. Саме тому творча ментальність вундеркінда може бути незрозумілою для широкого загалу. Це породжує проблему, що потребує вирішення у контексті потреб суспільства в епоху глобальної міжкультурної комунікації. Основа такого вирішення – врахування факту, що вундеркінд функціонує у суспільстві як суб’єктивний феномен обдарованої особистості, котра формує власний світ і не обмежує себе в уявленнях аж до рівня фантазії та ідей, малодоступних іншим членам соціуму.

Наукове керівництво дослідницькою роботою наших студентів здійснювала кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Л.М.Кравець.

 
Анонси
Галерея
galery 23
galery 23galery 23
На даний момент 186 гостей на сайті