Наукові форуми

1 РЕГІОНАЛЬНІ ПРИРОДНИЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ
2 МЕГУ – 25!
3 В ОБ’ЄКТИВІ ДОСЛІДЖЕННЯ – КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА
4 ВОЛИНСЬКА СТОРІНКА В ІСТОРІОГРАФІЇ
5 КРЕМЕНЕЦЬКІЙ «ГРАМАТИЦІ» – 380!
6 СЛОВО ПРО ПЕДАГОГА-КЛАСИКА
7 ТЕМА ДИСКУРСУ – МЕДІАОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
8 ПРАВДА про ПОСТПРАВДУ
9 НАУКОВІ «МАНДРИ» МОЛОДИХ
10 МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ – ПРО ЇЇ СЬОГОДЕННЯ
11 НА СЕМІНАРІ ПРИРОДОЗНАВЦІВ
12 ВОЛИНО-ПОДІЛЛЯ: СВІТ ФЛОРИ
13 ХІV ЗВІТНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА
14 ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
15 ДО ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ – З ОСОБЛИВИМ ПІДХОДОМ
16 ПЛАГІАТ – ЯВИЩЕ СОЦІАЛЬНЕ
17 ДО 100-РІЧЧЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
18 Є ТАКИЙ ФЕНОМЕН – ПРОМЕТЕЇЗМ
19 ДРУГИЙ КРОК ДО НАУКОВИХ ГОРИЗОНТІВ
20 СЕМІНАР ЗА СЕМІНАРОМ
21 УВАГА ДО ТВОРЧОСТІ КРАЯНИНА
22 НАУКА, ДОСВІД, МОЛОДІСТЬ
23 ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО ВІЙСЬКА
24 ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ – ТРАДИЦІЇ КРАЮ
25 КРЕМЕНЕЦЬКИЙ СЕКТОР «ПОДІЛЬСЬКИХ ЧИТАНЬ»
26 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – ПСИХОЛОГІЯ МОЛИТВИ
27 ІСТОРИКИ ВЧАТЬСЯ В ІСТОРИКІВ
28 ПСИХОЛІНГВІСТИКА: МІЖНАРОДНИЙ ФОРМАТ
29 СЛОВО ПРО НАЦІОНАЛЬНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ
30 МОЛОДА НАУКА КРОСІВОК НЕ ЗНІМАЄ
31 СТУДЕНТСЬКИЙ ДИСКУРС ПРО СЬОГОДЕННЯ І МАЙБУТНЄ
32 ВІРНІСТЬ ІННОВАЦІЙНІЙ ПРОБЛЕМАТИЦІ
33 У СИНТЕЗІ НАУКИ ТА МИСТЕЦТВА
34 У КОНТКСТІ СПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ
35 УЧАСНИКИ СЕМІНАРУ – ВЧИТЕЛІ ЗОШ
36 ПРО ОСНОВИ ОСНОВНОГО
37 ВІЧНИЙ ІНТЕРЕС ДО ВІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ
38 ПОВЕРНЕННЯ ДО ПТАХІВ
39 У СПІЛЬНОМУ ПОШУКУ
40 ВЧИТЕЛІ ВЧАТЬСЯ ВЧИТИ
41 ПОЄДНУЮЧИ ІННОВАЦІЇ З ТРАДИЦІЯМИ
42 ЩЕ РАЗ – ПРО ВІКТИМІЗАЦІЮ
43 ІНКЛЮЗІЯ – ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ
44 ПРИЧЕТНІСТЬ ДО ВЕЛИКОЇ ІСТОРІЇ
45 ІННОВАЦІЇ В МЕТОДИЦІ ФІЗИЧНОГО ФИХОВАННЯ
46 ДО 40-РІЧЧЯ УГГ
47 ЙОГО ТВОРЧІСТЬ – ГОРДІСТЬ УКРАЇНИ
48 НОВІ ГОРИЗОНТИ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
49 ЗУСТРІЧ КУЛЬТУРОЛОГІВ
50 НАУКОВЦІ – ЮВІЛЕЮ ДЕРЖАВИ
51 ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ – УКРАЇНСЬКА ДІАСПОРА
52 ДО ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛІНГВІСТИКИ
53 ДО ЮВІЛЕЮ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО
54 ВШАНОВУЄМО КРАЄЗНАВЦЯ
55 ЖИВОПИСЕЦЬ СВОЄЇ ЕПОХИ
56 В РЕЖИМІ ТВОРЧОГО ПОШУКУ
57 МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – З ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
58 ”ПРОСВІТА“ В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
59 ПРО ІННОВАЦІЇ… У КНЯЖОМУ ВИШНІВЦІ
60 СТУДЕНТИ-НАУКОВЦІ АНАЛІЗУЮТЬ СЬОГОДЕННЯ
61 OPEN AIR, або НАУКА В КРОСІВКАХ
62 СОЦІАЛЬНІ ПРОЕКТИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
63 УГКЦ – В ІСТОРІЇ ТА СУЧАСНОСТІ
64 НА КОНКУРСІ ЮНИХ НАУКОВЦІВ-БІОЛОГІВ
65 ЕПІДЕМІЯ ДОБРОТИ – СИМПТОМ ДУХОВНОГО ЗДОРОВ’Я
66 БЕРЕЖИ ЗДОРОВ’Я ЗМОЛОДУ
67 ОРНІТОФАУНІСТИКА – ЦЕ АКТУАЛЬНО
68 ВІД ІЗОЛЯЦІЇ – ДО ІНТЕГРАЦІЇ
69 V ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ РЕЛІГІЄЗНАВЦІВ
70 ДВАНАДЦЯТА ЗВІТНА НАУКОВА: ЗМІЦНЕННЯ НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
71 У КОНТАКТІ ЗІ ШКОЛОЮ
72 НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
73 ІСТОРІЯ ВОЛИНСЬКОГО КРАЮ – НЕВИЧЕРПНЕ ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕНЬ
74 ЗУСТРІЧ ІЗ АВСТРІЄЮ У ДРОГОБИЧІ
75 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ
76 ВСЕУКРАЇНСЬКА НАРАДА ФІЛОЛОГІВ
77 ЮВІЛЕЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
78 КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
79 ДО КАНАДИ – ЧЕРЕЗ ОСТРІГ
80 ГАЛИНА ГОРДАСЕВИЧ – ОЧИМА ДОСЛІДНИКІВ
81 ТЕОРЕТИКИ І ПРАКТИКИ – ПРОТИ СТРЕСУ
82 ОДИНАДЦЯТА ЗВІТНА – ПЕРША АКАДЕМІЧНА
83 ПРОФІЛАКТИКА ЯК ОСНОВА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
84 ПОСПІШАЙМО РОБИТИ ДОБРО
85 ЗМІ У СВІДОМОСТІ ТА ПОВЕДІНЦІ
86 СУЧАСНА ПАРАДИГМА СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
87 БЕССЕРІВСЬКІ СТУДІЇ
88 НА ПОШАНУ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРОРОКІВ
89 СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА: ТЕМАТИЧНА ПОЛІФОНІЯ
90 ЗАПОЧАТКОВАНО НАУКОВУ ТРАДИЦІЮ
91 ДО СЕРЦЯ І РОЗУМУ ДИТИНИ
92 КРЕМЕНЧАНИ НА КАНАДСЬКИХ ЧИТАННЯХ
93 ЗВЕРНУЛИСЯ ДО ТВОРЧОСТІ УШИНСЬКОГО
94 ВІДДАЛИ ШАНУ КОБЗАРЮ
95 НАУКОВІЙ ТРАДИЦІЇ – ДЕСЯТЬ РОКІВ
96 ПОТІК ІРВА: ЛЕГЕНДА І РЕАЛЬНІСТЬ
97 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ До підсумків Всеукраїнської науково-практичної конференції
98 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ
99 СЛОВО ПРО ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
100 КРЕМЕНЕЦЬКІ ЧИТАННЯ: СТОРІНКА П’ЯТА
101 ТРЕТЯ МІЖНАРОДНА
102 ПРОБЛЕМИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ВСІХ
103 БІОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СПОРТ: КОНТЕКСТ СИНЕРГЕТИКИ
104 АРТ-ТЕРАПІЯ – ІННОВАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНА
105 ЛІТЕРАТУРА – ЯВИЩЕ ПЛАНЕТАРНЕ
106 ІХ ЗВІТНА НАУКОВА
107 ДО ЮВІЛЕЮ КРАЯНИНА
108 ДО 290-РІЧЧЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ
109 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ БОТАНІКИ Й ЕКОЛОГІЇ
110 ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
111 УКРАЇНА У СВІТОВОМУ КУЛЬТУРОПРОСТОРІ
112 НАУКОВЦІ – ПРО СПОРТ І ЗДОРОВ’Я
113 З НАГОДИ ЮВІЛЕЮ ВЧЕНОГО-МАТЕМАТИКА
114 НАУКОВА СПІЛЬНОТА – ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
115 КОНФЕРЕНЦІЯ В ЄВПАТОРІЇ
116 КОГНІТИВНА ПСИХОЛОГІЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ПОГЛИБЛЮЮТЬСЯ
117 НА ЮВІЛЕЙНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
118 СТАБІЛЬНІСТЬ НАУКОВОГО ІНТЕРЕСУ
119 ПОДВІЙНЕ МЕТОДИЧНЕ СВЯТО
120 ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРОБЛЕМА
121 СУСПІЛЬНИКИ ВНЗ – СУСПІЛЬНИКАМ ЗОШ
122 ДОСЛІДЖЕННЯ З КОГНІТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
123 ВОЛИНЬ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ
124 ТЕРНОПІЛЛЯ – ОЧИМА НАУКОВЦІВ
125 У ЦАРИНІ ”ЛІТЕРАТУРИ СМАКІВ“
126 ТРІАДА ”НАУКА – ОСВІТА – ЗДОРОВ’Я“
127 ГОВОРИМО ПРО КУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯ
128 ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І СТАТУС ПЕДАГОГА
129 ВОСЬМА ЗВІТНА
130 ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ СЕМІНАР
131 ІННОВАЦІЇ В ІНФОРМАТИЦІ
132 СПІЛЬНО – ПРО АКТУАЛЬНЕ
133 НА ЧАСІ – ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРИ
134 ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
135 НА МІЖНАРОДНИХ ЧИТАННЯХ
136 ”ТВОРЧІСТЬ БОРИСА ХАРЧУКА: ХУДОЖНІЙ ЛІТОПИС ХХ СТОЛІТТЯ“
137 ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОСТІ МИКОЛИ ТЕОДОРОВИЧА
138 В ЦАРИНІ ІСТОРИЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА
Галерея
galery 4
galery 4galery 4
На даний момент 282 гостей на сайті