Наукові форуми

1 СТРАТЕГІЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
2 ШВР: ЗУСТРІЧ ХХІ
3 ПРОГРЕСИЛЬНІ – ЦЕ АКТИВНІ ТА СИЛЬНІ
4 МОЛОДІЖНА НАУКА – ЗНОВ У КРОСІВКАХ!
5 ЗРІЛЕ СЛОВО СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКИ
6 ПЕДАГОГИ – ПРО КОЛЕКТИВНЕ МУЗИКУВАННЯ УЧНІВ
7 ХV ЗВІТНА: НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПУБЛІКАЦІЇ, ФОРУМИ
8 У МИСТЕЦТВА – І МЕТОДИКА МИСТЕЦЬКА
9 ПІДГОТОВКА ДО ЗУСТРІЧІ З МИНУЛИМ
10 НАУКОВЦІ КРЕМЕНЦЯ – ДЛЯ ФІЛОЛОГІВ ШУМЩИНИ
11 ЕКОЛОГИ Б’ЮТЬ ТРИВОГУ
12 ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ТРАДИЦІЙНИХ ПРОБЛЕМ
13 ТРЕТЄ ОНОВЛЕННЯ ГОРИЗОНТІВ
14 НОВА ШКОЛА – ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ
15 НАРОДНІ ВИТОКИ НАВЧАННЯ
16 ПРО ЯКІСТЬ ОСВІТИ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН
17 ЮВІЛЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ
18 З ПОЗИЦІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ
19 В ЦЕНТРІ УВАГИ – ОЗДОРОВЛЕННЯ МОЛОДІ
20 РЕГІОНАЛЬНІ ПРИРОДНИЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ
21 МЕГУ – 25!
22 В ОБ’ЄКТИВІ ДОСЛІДЖЕННЯ – КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА
23 ВОЛИНСЬКА СТОРІНКА В ІСТОРІОГРАФІЇ
24 КРЕМЕНЕЦЬКІЙ «ГРАМАТИЦІ» – 380!
25 СЛОВО ПРО ПЕДАГОГА-КЛАСИКА
26 ТЕМА ДИСКУРСУ – МЕДІАОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
27 ПРАВДА про ПОСТПРАВДУ
28 НАУКОВІ «МАНДРИ» МОЛОДИХ
29 МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ – ПРО ЇЇ СЬОГОДЕННЯ
30 НА СЕМІНАРІ ПРИРОДОЗНАВЦІВ
31 ВОЛИНО-ПОДІЛЛЯ: СВІТ ФЛОРИ
32 ХІV ЗВІТНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА
33 ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
34 ДО ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ – З ОСОБЛИВИМ ПІДХОДОМ
35 ПЛАГІАТ – ЯВИЩЕ СОЦІАЛЬНЕ
36 ДО 100-РІЧЧЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
37 Є ТАКИЙ ФЕНОМЕН – ПРОМЕТЕЇЗМ
38 ДРУГИЙ КРОК ДО НАУКОВИХ ГОРИЗОНТІВ
39 СЕМІНАР ЗА СЕМІНАРОМ
40 УВАГА ДО ТВОРЧОСТІ КРАЯНИНА
41 НАУКА, ДОСВІД, МОЛОДІСТЬ
42 ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО ВІЙСЬКА
43 ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ – ТРАДИЦІЇ КРАЮ
44 КРЕМЕНЕЦЬКИЙ СЕКТОР «ПОДІЛЬСЬКИХ ЧИТАНЬ»
45 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – ПСИХОЛОГІЯ МОЛИТВИ
46 ІСТОРИКИ ВЧАТЬСЯ В ІСТОРИКІВ
47 ПСИХОЛІНГВІСТИКА: МІЖНАРОДНИЙ ФОРМАТ
48 СЛОВО ПРО НАЦІОНАЛЬНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ
49 МОЛОДА НАУКА КРОСІВОК НЕ ЗНІМАЄ
50 СТУДЕНТСЬКИЙ ДИСКУРС ПРО СЬОГОДЕННЯ І МАЙБУТНЄ
51 ВІРНІСТЬ ІННОВАЦІЙНІЙ ПРОБЛЕМАТИЦІ
52 У СИНТЕЗІ НАУКИ ТА МИСТЕЦТВА
53 У КОНТКСТІ СПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ
54 УЧАСНИКИ СЕМІНАРУ – ВЧИТЕЛІ ЗОШ
55 ПРО ОСНОВИ ОСНОВНОГО
56 ВІЧНИЙ ІНТЕРЕС ДО ВІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ
57 ПОВЕРНЕННЯ ДО ПТАХІВ
58 У СПІЛЬНОМУ ПОШУКУ
59 ВЧИТЕЛІ ВЧАТЬСЯ ВЧИТИ
60 ПОЄДНУЮЧИ ІННОВАЦІЇ З ТРАДИЦІЯМИ
61 ЩЕ РАЗ – ПРО ВІКТИМІЗАЦІЮ
62 ІНКЛЮЗІЯ – ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ
63 ПРИЧЕТНІСТЬ ДО ВЕЛИКОЇ ІСТОРІЇ
64 ІННОВАЦІЇ В МЕТОДИЦІ ФІЗИЧНОГО ФИХОВАННЯ
65 ДО 40-РІЧЧЯ УГГ
66 ЙОГО ТВОРЧІСТЬ – ГОРДІСТЬ УКРАЇНИ
67 НОВІ ГОРИЗОНТИ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
68 ЗУСТРІЧ КУЛЬТУРОЛОГІВ
69 НАУКОВЦІ – ЮВІЛЕЮ ДЕРЖАВИ
70 ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ – УКРАЇНСЬКА ДІАСПОРА
71 ДО ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛІНГВІСТИКИ
72 ДО ЮВІЛЕЮ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО
73 ВШАНОВУЄМО КРАЄЗНАВЦЯ
74 ЖИВОПИСЕЦЬ СВОЄЇ ЕПОХИ
75 В РЕЖИМІ ТВОРЧОГО ПОШУКУ
76 МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – З ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
77 ”ПРОСВІТА“ В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
78 ПРО ІННОВАЦІЇ… У КНЯЖОМУ ВИШНІВЦІ
79 СТУДЕНТИ-НАУКОВЦІ АНАЛІЗУЮТЬ СЬОГОДЕННЯ
80 OPEN AIR, або НАУКА В КРОСІВКАХ
81 СОЦІАЛЬНІ ПРОЕКТИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
82 УГКЦ – В ІСТОРІЇ ТА СУЧАСНОСТІ
83 НА КОНКУРСІ ЮНИХ НАУКОВЦІВ-БІОЛОГІВ
84 ЕПІДЕМІЯ ДОБРОТИ – СИМПТОМ ДУХОВНОГО ЗДОРОВ’Я
85 БЕРЕЖИ ЗДОРОВ’Я ЗМОЛОДУ
86 ОРНІТОФАУНІСТИКА – ЦЕ АКТУАЛЬНО
87 ВІД ІЗОЛЯЦІЇ – ДО ІНТЕГРАЦІЇ
88 V ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ РЕЛІГІЄЗНАВЦІВ
89 ДВАНАДЦЯТА ЗВІТНА НАУКОВА: ЗМІЦНЕННЯ НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
90 У КОНТАКТІ ЗІ ШКОЛОЮ
91 НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
92 ІСТОРІЯ ВОЛИНСЬКОГО КРАЮ – НЕВИЧЕРПНЕ ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕНЬ
93 ЗУСТРІЧ ІЗ АВСТРІЄЮ У ДРОГОБИЧІ
94 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ
95 ВСЕУКРАЇНСЬКА НАРАДА ФІЛОЛОГІВ
96 ЮВІЛЕЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
97 КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
98 ДО КАНАДИ – ЧЕРЕЗ ОСТРІГ
99 ГАЛИНА ГОРДАСЕВИЧ – ОЧИМА ДОСЛІДНИКІВ
100 ТЕОРЕТИКИ І ПРАКТИКИ – ПРОТИ СТРЕСУ
101 ОДИНАДЦЯТА ЗВІТНА – ПЕРША АКАДЕМІЧНА
102 ПРОФІЛАКТИКА ЯК ОСНОВА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
103 ПОСПІШАЙМО РОБИТИ ДОБРО
104 ЗМІ У СВІДОМОСТІ ТА ПОВЕДІНЦІ
105 СУЧАСНА ПАРАДИГМА СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
106 БЕССЕРІВСЬКІ СТУДІЇ
107 НА ПОШАНУ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРОРОКІВ
108 СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА: ТЕМАТИЧНА ПОЛІФОНІЯ
109 ЗАПОЧАТКОВАНО НАУКОВУ ТРАДИЦІЮ
110 ДО СЕРЦЯ І РОЗУМУ ДИТИНИ
111 КРЕМЕНЧАНИ НА КАНАДСЬКИХ ЧИТАННЯХ
112 ЗВЕРНУЛИСЯ ДО ТВОРЧОСТІ УШИНСЬКОГО
113 ВІДДАЛИ ШАНУ КОБЗАРЮ
114 НАУКОВІЙ ТРАДИЦІЇ – ДЕСЯТЬ РОКІВ
115 ПОТІК ІРВА: ЛЕГЕНДА І РЕАЛЬНІСТЬ
116 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ До підсумків Всеукраїнської науково-практичної конференції
117 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ
118 СЛОВО ПРО ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
119 КРЕМЕНЕЦЬКІ ЧИТАННЯ: СТОРІНКА П’ЯТА
120 ТРЕТЯ МІЖНАРОДНА
121 ПРОБЛЕМИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ВСІХ
122 БІОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СПОРТ: КОНТЕКСТ СИНЕРГЕТИКИ
123 АРТ-ТЕРАПІЯ – ІННОВАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНА
124 ЛІТЕРАТУРА – ЯВИЩЕ ПЛАНЕТАРНЕ
125 ІХ ЗВІТНА НАУКОВА
126 ДО ЮВІЛЕЮ КРАЯНИНА
127 ДО 290-РІЧЧЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ
128 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ БОТАНІКИ Й ЕКОЛОГІЇ
129 ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
130 УКРАЇНА У СВІТОВОМУ КУЛЬТУРОПРОСТОРІ
131 НАУКОВЦІ – ПРО СПОРТ І ЗДОРОВ’Я
132 З НАГОДИ ЮВІЛЕЮ ВЧЕНОГО-МАТЕМАТИКА
133 НАУКОВА СПІЛЬНОТА – ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
134 КОНФЕРЕНЦІЯ В ЄВПАТОРІЇ
135 КОГНІТИВНА ПСИХОЛОГІЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ПОГЛИБЛЮЮТЬСЯ
136 НА ЮВІЛЕЙНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
137 СТАБІЛЬНІСТЬ НАУКОВОГО ІНТЕРЕСУ
138 ПОДВІЙНЕ МЕТОДИЧНЕ СВЯТО
139 ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРОБЛЕМА
140 СУСПІЛЬНИКИ ВНЗ – СУСПІЛЬНИКАМ ЗОШ
141 ДОСЛІДЖЕННЯ З КОГНІТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
142 ВОЛИНЬ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ
143 ТЕРНОПІЛЛЯ – ОЧИМА НАУКОВЦІВ
144 У ЦАРИНІ ”ЛІТЕРАТУРИ СМАКІВ“
145 ТРІАДА ”НАУКА – ОСВІТА – ЗДОРОВ’Я“
146 ГОВОРИМО ПРО КУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯ
147 ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І СТАТУС ПЕДАГОГА
148 ВОСЬМА ЗВІТНА
149 ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ СЕМІНАР
150 ІННОВАЦІЇ В ІНФОРМАТИЦІ
151 СПІЛЬНО – ПРО АКТУАЛЬНЕ
152 НА ЧАСІ – ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРИ
153 ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
154 НА МІЖНАРОДНИХ ЧИТАННЯХ
155 ”ТВОРЧІСТЬ БОРИСА ХАРЧУКА: ХУДОЖНІЙ ЛІТОПИС ХХ СТОЛІТТЯ“
156 ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОСТІ МИКОЛИ ТЕОДОРОВИЧА
157 В ЦАРИНІ ІСТОРИЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА
Галерея
galery 29
galery 29galery 29
На даний момент 473 гостей на сайті