Наукові форуми

1 ЮНІ НАУКОВЦІ: ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕЦІЯ НА ПЛАТФОРМІ ZOOM
2 ХVІ ЗВІТНА – ІНТЕРНЕТ-ЕКСТРЕМАЛЬНА
3 В ОНЛАЙН-АКАДЕМІЇ
4 НАУКА І ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ПО-КРЕМЕНЕЦЬКИ
5 ЧИРЛІДИНГУ – КРЕМЕНЕЦЬКИЙ ІМПУЛЬС!
6 ДО ЯКІСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
7 ІННОВАЦІЙНА ФІЗКУЛЬТУРА – ДЛЯ ДІТЕЙ
8 НАЙВИЩИЙ РІВЕНЬ БЕЗПЕКИ – ПСИХОЛОГІЧНИЙ
9 В ЦЕНТРІ УВАГИ – МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА
10 ГОРИЗОНТИ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
11 ОЛІМПІЙСЬКІ ЦІННОСТІ – НАЦІОНАЛЬНІЙ ШКОЛІ
12 ВИЩІЙ ОСВІТІ У КРЕМЕНЦІ – 200 РОКІВ!
13 ЗАВЖДИ АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ
14 ДУХОВНА ТВОРЧІСТЬ КОМПОЗИТОРІВ ГАЛИЧИНИ
15 ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЗОШ
16 СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ ВОЛИНІ
17 НАШІ – НА САМІТІ ЄС!
18 ІНДИВІД І СОЦІУМ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ
19 СТРАТЕГІЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
20 ШВР: ЗУСТРІЧ ХХІ
21 ПРОГРЕСИЛЬНІ – ЦЕ АКТИВНІ ТА СИЛЬНІ
22 МОЛОДІЖНА НАУКА – ЗНОВ У КРОСІВКАХ!
23 ЗРІЛЕ СЛОВО СТУДЕНТСЬКОЇ НАУКИ
24 ПЕДАГОГИ – ПРО КОЛЕКТИВНЕ МУЗИКУВАННЯ УЧНІВ
25 ХV ЗВІТНА: НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПУБЛІКАЦІЇ, ФОРУМИ
26 У МИСТЕЦТВА – І МЕТОДИКА МИСТЕЦЬКА
27 ПІДГОТОВКА ДО ЗУСТРІЧІ З МИНУЛИМ
28 НАУКОВЦІ КРЕМЕНЦЯ – ДЛЯ ФІЛОЛОГІВ ШУМЩИНИ
29 ЕКОЛОГИ Б’ЮТЬ ТРИВОГУ
30 ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ТРАДИЦІЙНИХ ПРОБЛЕМ
31 ТРЕТЄ ОНОВЛЕННЯ ГОРИЗОНТІВ
32 НОВА ШКОЛА – ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ
33 НАРОДНІ ВИТОКИ НАВЧАННЯ
34 ПРО ЯКІСТЬ ОСВІТИ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН
35 ЮВІЛЕЙ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ
36 З ПОЗИЦІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ
37 В ЦЕНТРІ УВАГИ – ОЗДОРОВЛЕННЯ МОЛОДІ
38 РЕГІОНАЛЬНІ ПРИРОДНИЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ
39 МЕГУ – 25!
40 В ОБ’ЄКТИВІ ДОСЛІДЖЕННЯ – КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА
41 ВОЛИНСЬКА СТОРІНКА В ІСТОРІОГРАФІЇ
42 КРЕМЕНЕЦЬКІЙ «ГРАМАТИЦІ» – 380!
43 СЛОВО ПРО ПЕДАГОГА-КЛАСИКА
44 ТЕМА ДИСКУРСУ – МЕДІАОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ
45 ПРАВДА про ПОСТПРАВДУ
46 НАУКОВІ «МАНДРИ» МОЛОДИХ
47 МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ – ПРО ЇЇ СЬОГОДЕННЯ
48 НА СЕМІНАРІ ПРИРОДОЗНАВЦІВ
49 ВОЛИНО-ПОДІЛЛЯ: СВІТ ФЛОРИ
50 ХІV ЗВІТНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА
51 ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
52 ДО ОСОБЛИВИХ ПОТРЕБ – З ОСОБЛИВИМ ПІДХОДОМ
53 ПЛАГІАТ – ЯВИЩЕ СОЦІАЛЬНЕ
54 ДО 100-РІЧЧЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ РЕВОЛЮЦІЇ
55 Є ТАКИЙ ФЕНОМЕН – ПРОМЕТЕЇЗМ
56 ДРУГИЙ КРОК ДО НАУКОВИХ ГОРИЗОНТІВ
57 СЕМІНАР ЗА СЕМІНАРОМ
58 УВАГА ДО ТВОРЧОСТІ КРАЯНИНА
59 НАУКА, ДОСВІД, МОЛОДІСТЬ
60 ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО ВІЙСЬКА
61 ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ – ТРАДИЦІЇ КРАЮ
62 КРЕМЕНЕЦЬКИЙ СЕКТОР «ПОДІЛЬСЬКИХ ЧИТАНЬ»
63 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – ПСИХОЛОГІЯ МОЛИТВИ
64 ІСТОРИКИ ВЧАТЬСЯ В ІСТОРИКІВ
65 ПСИХОЛІНГВІСТИКА: МІЖНАРОДНИЙ ФОРМАТ
66 СЛОВО ПРО НАЦІОНАЛЬНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ
67 МОЛОДА НАУКА КРОСІВОК НЕ ЗНІМАЄ
68 СТУДЕНТСЬКИЙ ДИСКУРС ПРО СЬОГОДЕННЯ І МАЙБУТНЄ
69 ВІРНІСТЬ ІННОВАЦІЙНІЙ ПРОБЛЕМАТИЦІ
70 У СИНТЕЗІ НАУКИ ТА МИСТЕЦТВА
71 У КОНТКСТІ СПІЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ
72 УЧАСНИКИ СЕМІНАРУ – ВЧИТЕЛІ ЗОШ
73 ПРО ОСНОВИ ОСНОВНОГО
74 ВІЧНИЙ ІНТЕРЕС ДО ВІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ
75 ПОВЕРНЕННЯ ДО ПТАХІВ
76 У СПІЛЬНОМУ ПОШУКУ
77 ВЧИТЕЛІ ВЧАТЬСЯ ВЧИТИ
78 ПОЄДНУЮЧИ ІННОВАЦІЇ З ТРАДИЦІЯМИ
79 ЩЕ РАЗ – ПРО ВІКТИМІЗАЦІЮ
80 ІНКЛЮЗІЯ – ПОТРЕБА СЬОГОДЕННЯ
81 ПРИЧЕТНІСТЬ ДО ВЕЛИКОЇ ІСТОРІЇ
82 ІННОВАЦІЇ В МЕТОДИЦІ ФІЗИЧНОГО ФИХОВАННЯ
83 ДО 40-РІЧЧЯ УГГ
84 ЙОГО ТВОРЧІСТЬ – ГОРДІСТЬ УКРАЇНИ
85 НОВІ ГОРИЗОНТИ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
86 ЗУСТРІЧ КУЛЬТУРОЛОГІВ
87 НАУКОВЦІ – ЮВІЛЕЮ ДЕРЖАВИ
88 ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ – УКРАЇНСЬКА ДІАСПОРА
89 ДО ПРОБЛЕМ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛІНГВІСТИКИ
90 ДО ЮВІЛЕЮ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО
91 ВШАНОВУЄМО КРАЄЗНАВЦЯ
92 ЖИВОПИСЕЦЬ СВОЄЇ ЕПОХИ
93 В РЕЖИМІ ТВОРЧОГО ПОШУКУ
94 МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ – З ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
95 ”ПРОСВІТА“ В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
96 ПРО ІННОВАЦІЇ… У КНЯЖОМУ ВИШНІВЦІ
97 СТУДЕНТИ-НАУКОВЦІ АНАЛІЗУЮТЬ СЬОГОДЕННЯ
98 OPEN AIR, або НАУКА В КРОСІВКАХ
99 СОЦІАЛЬНІ ПРОЕКТИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
100 УГКЦ – В ІСТОРІЇ ТА СУЧАСНОСТІ
101 НА КОНКУРСІ ЮНИХ НАУКОВЦІВ-БІОЛОГІВ
102 ЕПІДЕМІЯ ДОБРОТИ – СИМПТОМ ДУХОВНОГО ЗДОРОВ’Я
103 БЕРЕЖИ ЗДОРОВ’Я ЗМОЛОДУ
104 ОРНІТОФАУНІСТИКА – ЦЕ АКТУАЛЬНО
105 ВІД ІЗОЛЯЦІЇ – ДО ІНТЕГРАЦІЇ
106 V ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ФОРУМ РЕЛІГІЄЗНАВЦІВ
107 ДВАНАДЦЯТА ЗВІТНА НАУКОВА: ЗМІЦНЕННЯ НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ
108 У КОНТАКТІ ЗІ ШКОЛОЮ
109 НАЦІОНАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
110 ІСТОРІЯ ВОЛИНСЬКОГО КРАЮ – НЕВИЧЕРПНЕ ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕНЬ
111 ЗУСТРІЧ ІЗ АВСТРІЄЮ У ДРОГОБИЧІ
112 ПРЕДМЕТ ДИСКУРСУ – СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ ПРОБЛЕМИ
113 ВСЕУКРАЇНСЬКА НАРАДА ФІЛОЛОГІВ
114 ЮВІЛЕЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
115 КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ
116 ДО КАНАДИ – ЧЕРЕЗ ОСТРІГ
117 ГАЛИНА ГОРДАСЕВИЧ – ОЧИМА ДОСЛІДНИКІВ
118 ТЕОРЕТИКИ І ПРАКТИКИ – ПРОТИ СТРЕСУ
119 ОДИНАДЦЯТА ЗВІТНА – ПЕРША АКАДЕМІЧНА
120 ПРОФІЛАКТИКА ЯК ОСНОВА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
121 ПОСПІШАЙМО РОБИТИ ДОБРО
122 ЗМІ У СВІДОМОСТІ ТА ПОВЕДІНЦІ
123 СУЧАСНА ПАРАДИГМА СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ
124 БЕССЕРІВСЬКІ СТУДІЇ
125 НА ПОШАНУ НАЦІОНАЛЬНИХ ПРОРОКІВ
126 СТУДЕНТСЬКА НАУКОВА: ТЕМАТИЧНА ПОЛІФОНІЯ
127 ЗАПОЧАТКОВАНО НАУКОВУ ТРАДИЦІЮ
128 ДО СЕРЦЯ І РОЗУМУ ДИТИНИ
129 КРЕМЕНЧАНИ НА КАНАДСЬКИХ ЧИТАННЯХ
130 ЗВЕРНУЛИСЯ ДО ТВОРЧОСТІ УШИНСЬКОГО
131 ВІДДАЛИ ШАНУ КОБЗАРЮ
132 НАУКОВІЙ ТРАДИЦІЇ – ДЕСЯТЬ РОКІВ
133 ПОТІК ІРВА: ЛЕГЕНДА І РЕАЛЬНІСТЬ
134 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ До підсумків Всеукраїнської науково-практичної конференції
135 ФОРУМ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ
136 СЛОВО ПРО ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
137 КРЕМЕНЕЦЬКІ ЧИТАННЯ: СТОРІНКА П’ЯТА
138 ТРЕТЯ МІЖНАРОДНА
139 ПРОБЛЕМИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ВСІХ
140 БІОЛОГІЯ, ПЕДАГОГІКА, СПОРТ: КОНТЕКСТ СИНЕРГЕТИКИ
141 АРТ-ТЕРАПІЯ – ІННОВАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНА
142 ЛІТЕРАТУРА – ЯВИЩЕ ПЛАНЕТАРНЕ
143 ІХ ЗВІТНА НАУКОВА
144 ДО ЮВІЛЕЮ КРАЯНИНА
145 ДО 290-РІЧЧЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ
146 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ БОТАНІКИ Й ЕКОЛОГІЇ
147 ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
148 УКРАЇНА У СВІТОВОМУ КУЛЬТУРОПРОСТОРІ
149 НАУКОВЦІ – ПРО СПОРТ І ЗДОРОВ’Я
150 З НАГОДИ ЮВІЛЕЮ ВЧЕНОГО-МАТЕМАТИКА
151 НАУКОВА СПІЛЬНОТА – ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ
152 КОНФЕРЕНЦІЯ В ЄВПАТОРІЇ
153 КОГНІТИВНА ПСИХОЛОГІЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ПОГЛИБЛЮЮТЬСЯ
154 НА ЮВІЛЕЙНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ
155 СТАБІЛЬНІСТЬ НАУКОВОГО ІНТЕРЕСУ
156 ПОДВІЙНЕ МЕТОДИЧНЕ СВЯТО
157 ПРОДУКТИВНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРОБЛЕМА
158 СУСПІЛЬНИКИ ВНЗ – СУСПІЛЬНИКАМ ЗОШ
159 ДОСЛІДЖЕННЯ З КОГНІТИВНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
160 ВОЛИНЬ У ДРУГІЙ СВІТОВІЙ ВІЙНІ
161 ТЕРНОПІЛЛЯ – ОЧИМА НАУКОВЦІВ
162 У ЦАРИНІ ”ЛІТЕРАТУРИ СМАКІВ“
163 ТРІАДА ”НАУКА – ОСВІТА – ЗДОРОВ’Я“
164 ГОВОРИМО ПРО КУЛЬТУРУ СПІЛКУВАННЯ
165 ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І СТАТУС ПЕДАГОГА
166 ВОСЬМА ЗВІТНА
167 ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ СЕМІНАР
168 ІННОВАЦІЇ В ІНФОРМАТИЦІ
169 СПІЛЬНО – ПРО АКТУАЛЬНЕ
170 НА ЧАСІ – ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРИ
171 ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
172 НА МІЖНАРОДНИХ ЧИТАННЯХ
173 ”ТВОРЧІСТЬ БОРИСА ХАРЧУКА: ХУДОЖНІЙ ЛІТОПИС ХХ СТОЛІТТЯ“
174 ДОСЛІДЖЕННЯ ТВОРЧОСТІ МИКОЛИ ТЕОДОРОВИЧА
175 В ЦАРИНІ ІСТОРИЧНОГО КРАЄЗНАВСТВА
Галерея
Педагогічна практика в літніх оздоровчих таборах
Педагогічна практика в літніх оздоровчих таборахПедагогічна практика в літніх оздоровчих таборах
На даний момент 398 гостей на сайті